قالیشویی شربت اوغلی شعبه اصلی تهران

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نیروهای آموزش دیده

نیروهای آموزش دیده شربت اوغلی

نیروهای کار آموزش دیده و حرفه ای و از همه مهمتر وفادار به اصل مشتری مداری در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز و گرامی که شما باشید تلاش می کنند. پس با ما و مجموعه قالیشویی شربت اوغلی همراه باشید تا تمیزی و پاکیزگی را به خانه خود ببرید.


نیروهای آموزش دیده قالیشویی شربت اوغلی تهران آماده اند تا به بهترین نحوه همچون پنجاه سال گذشته که این میراث مردمی را سرپا نگه داشته اند به شما همشهریان عزیز خدمات متنوع و ممتاز ارائه نمایند. قالیشویی شربت اوغلی برترین و قدیمی ترین قالیشویی تهران است که برای پدران و مادران گذشته، پدران و مادران حالا و آینده به عنوان همراهی همیشگی خواهد بود.

قالیشویی و مبل شویی شربت اوغلی تهران

کارخانه قالیشویی و مبل شویی شربت اوغلی تهران  بهترین کارخانه قالیشویی در تهران با ارائه ی تمامی خدمات شستشو و ترمیم انواع فرش های دستباف و ماشینی، با بالاترین کیفیت در تمام مناطق تهران شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکزی. 

قالیشویی شربت اوغلی با بهره گیری از جدیدترین دستگاهای شستشوی فرش و قالی آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. همچنین پیشنهادات و انتقادات سازنده شما موجب پیشرفت ما می باشد. 

تعداد نیروی کار برای یک قالیشویی سنتی

در گذشته در یک قالیشویی تعداد افراد زیادی مشغول به کار بودند. چون تجهیزات امروزی نبود تا بتوان از آن ها به جای نیروی انسانی استفاده کرد و تمام مراحل گردگیری، شستشو و خشک کردن توسط نیروی انسانی انجام می شد و اگر مساحت محیط زیاد می بود به همان اندازه میزان نیروی هم افزایش پیدا می کرد. به طور مثال در یک مساحت ۱۰۰۰ متری نیاز به حداقل ۲۵ نیروی کار بود تا روند کار به درستی پیش برود. تعداد بالای نیروی کار هزینه ها هم بالا می رفت و عملا برای این صنایع سودآوری بالایی وجود نداشت.

تعداد نیروی کار یک قالشویی نیمه اتوماتیک

میزان پرسنل در قالیشویی های که خود را مجهز به تجهیزات و ماشین آلات نیمه اتوماتیک کردند حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد. صنعتی شدن تاثیر به سزایی بر روی این صنعت گذاشت و راندمان کار را بالا برد. هر چه دخالت نیروی انسانی در فرآیند کار بیشتر باشد معمولا نتیجه دلخواه به دست نمی آید و مدیریت درستی بر فرآیند کارها نخواهد بود. تغییر شرایط با ورود دستگاه های نیمه اتوماتیک عوض شد و باعث شد که برای یک قالیشویی ۱۰۰۰ متری به ۵ کارگر برای دستگاه ها، ۲ کارگر ساده، یک راننده و یک کارگر همراه، یک نگهبان و یک مسئول فروش نیاز پیدا کرد. این قالیشویی ها می توانند برخی خدمات را به کمک نیروی انسانی و برخی را به کمک تجهیزات مرتبط پیش برد.

خدمات:

  • شستشوي انواع فرش هاي دستباف،عتيقه، گل ابريشم و صادراتي با بسته بندي
  • شستشوي درجه۱ اعلاشويي به همراه رنگ برداري با بسته بندي انواع فرش دستباف
  • شیرازه دوزی(زیگزاگ دوزی) کناره فرشها در صورت آسیب دیدگی
  • محافظ ریشه فرش یکی از بهترین روش های محافظت از ریشه فرش در قبال کثیفی و خرابی ریشه می باشد.
  • سرویس دهی به تمام مناطق تهران شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکزی

با برترین و قدیمی ترین قالیشویی تهران همراه باشید.

تماس با شربت اوغلی