قالیشویی شربت اوغلی شعبه اصلی تهران

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قالیشویی شربت اوغلی اصلی

قالیشویی شربت اوغلی اصلی،ارائه دهنده بهترین خدمات در طول 50 سال خدمت رسانی به مشتریان عزیز و همشهریان گرامی میباشد.

بهترین قالیشویی تهران 55594503

قالیشویی شربت اوغلی اصلی بهترین قالیشویی تهران

قالیشویی شربت اوغلی اصلی یکی از بهترین قالیشویی های تهران است که برای شستشوی فرش و قالی شما از تجهیزات مدرن و متخصصین ماهر کمک می‌گیرد. شما می‌توانید برای شستن انواع فرش، قالی، مبلمان، پرده، موکت، خوشخواب و… با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، از خدمات قالیشویی شربت اوغلی کمک بگیرید.

قالیشویی سراسر تهران

شربت اوغلی اصلی به عنوان باتجربه‌ترین و بهترین قالیشویی تهران از سال 1345کار خود را در زمینه شستن فرش و قالی آغاز نموده. این قالیشویی معتبر خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و تا کنون توانسته بالاترین میزان رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

برای شستن انواع فرش ابتدا گرد و خاک موجود بر روی آن تمیز شده. سپس فرش‌ها با استفاده از بهترین روش‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات شسته می‌شوند. قالیشویی شربت اوغلی اصلی برای شستشوی فرش ها از مواد شوینده درجه یک، استاندارد و خنثی استفاده می‌کند و مراحل آبکشی فرش نیز با دقت و روش استاندارد به پایان می‌رسد.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی شربت اوغلی زیر نظر متخصصین و با استفاده از برس ‌های مخصوص به صورت دورانی انجام می‌شود تا کلیه آلودگی‌ها بدون هیچ آسیبی از سطح فرش پاک شوند.

یکی دیگر از خدمات بی نظیر قالیشویی شربت اوغلی به عنوان بهترین قالیشویی در تهران، رنگ برداری فرش است. رنگ‌برداری در واقع یک هنر کاملاً تخصصی و ظریف است که باید حتماً توسط کارشناسان حرفه ای و آموزش دیده انجام شود.

قالیشویی شربت اوغلی برای رنگ برداری فرش از هیدروسولفیت رقیق شده استفاده می‌کند. متخصصین رنگبرداری در کارخانه قالیشویی شربت اوغلی اصلی با دقت و توجه ویژه ای کلیه بخش های آسیب دیده فرش را ترمیم می کنند.

قالیشویی شربت اوغلی برای ترمیم و رفوگری فرش از تجهیزات مناسب و کارشناسان ماهر کمک می‌گیرد. نوع آسیب فرش، جنس و بافت فرش و همچنین درجه آسیب می‌تواند بر نحوه رفوگری و تجهیزات مورد نیاز آن تأثیر بگذارد.

رفوگری فرش یک مهارت کاملاً تخصصی و پیچیده است که باید فقط به دست افراد آموزش دیده و حرفه‌ای انجام شود. در قالیشویی شربت اوغلی، بهترین قالیشویی تهران کلیه مراحل رفوگری به وسیله افرادی که آشنایی کامل به بازسازی فرش دارند، انجام می‌شود.

در قالیشویی ما برای ریشه‌زنی فرش و قالی از دستگاه مخصوص به همراه نخ مشابه چله فرش استفاده می‌شود. اگر کل ریشه‌های فرش آسیب دیده باشد، باید همه ریشه بازسازی و از نو دوخته شود. تعمیر ریشه‌های فرش می‌تواند استحکام فرش را افزایش دهد و به حفظ ظرافت فرش کمک کند.

زمانی که ریشه فرش آسیب ببیند، می‌تواند به بافت فرش نیز آسیب وارد کند و به مرور موجب شل شدن تار و پود فرش شود. در قالیشویی شربت اوغلی، بهترین فرش شویی تهران، معمولاً ریشه فرش به دو روش ریشه زنی آماده و ریشه کشی رفو می‌شود.

تماس با شربت اوغلی