قالیشویی شربت اوغلی شعبه اصلی تهران

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قالیشویی شربت اوغلی در زعفرانیه

قالیشویی در زعفرانیه خدمت دیگری از ما در کارخانه بزرگ قالیشویی شربت اوغلی است.

قالیشویی در زعفرانیه

نزدیک ترین قالیشویی در زعفرانیه

در هر نقطه ای از زعفرانیه که ساکنید، نزدیک ترین قالیشویی در زعفرانیه به شما، کارخانه قالیشویی شربت اوغلی است.

بهترین قالیشویی در محدوده زعفرانیه

شعبه قالیشویی زعفرانیه ما با ویژگی های زیر در خدمت همشهریان محترم می باشد:

  • ما عضو رسمی اتحادیه قالیشویان هستیم.
  • ما به عنوان قالیشویی حوالی زعفرانیه خدمات خود را به صورت تلفنی و آنلاین به مشتریان ارائه می‌نماییم.
  • کیفیت بالای خدمات، همواره موجب رضایتمندی مشتریان ما بوده و باعث شده تا 5 سال پیاپی به عنوان واحد نمونه سال شناخته شویم.
  • سرویس دهی و خدمات 24 ساعته حتی در ایام تعطیل سال از دیگر ویژگی های ماست که باعث شده تا مشتریان بتوانند به راحتی در زمان دلخواه، خدمات مورد نیاز خود را از ما بخواهند.
  • کلیه خدمات ما با فاکتورهای معتبر صادر شده قالیشویی همراه با ریز هزینه ها به مشتری ارائه خواهد شد.
  • تمامی پرسنل ما از مجرب ترین و بهترین تکنسین های شستشوی فرش هستند که آموزش های لازم را دریافت نموده اند.
  • شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات تمام اتوماتیک حرفه ای با دقت بالا انجام می‌شود.

خدمات قالیشویی اطراف زعفرانیه

 قالیشویی شربت اوغلی با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای، نزدیک ترین و بهترین محل برای سپردن قالی های ارزشمند شماست. ما با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن قالیشویی می‌توانیم خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن به همشهریان خود در محدوده زعفرانیه ارائه نماییم.

استفاده از مواد شوینده مناسب در شعبه محدوده زعفرانیه ما باعث می شود تا علاوه بر تمیزی فرش ها، طول عمر آن ها نیز افزایش یابد.

از جمله خدمات متنوع ما علاوه بر قالیشویی و شستن فرش ها به صورت مکانیزه، می توان به موکت شویی و مبل شویی در محل نیز اشاره کرد. خدمات مبل شویی ما نیز با دستگاه های حرفه ای مبل شویی در منزل یا محل کار شما انجام می‌شود. کمترین میزان ریزش آب به کمک بهره مندی از تکنسین های حرفه ای، از جمله ویژگی های خدمات دهی ماست. تکنسین های ما تلاش می‌کنند تا به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی، انواع مبلمان شما را با کمترین آبریز انجام دهند.

قالیشویی در زعفرانیه شربت اوغلی
قالیشویی در زعفرانیه شربت اوغلی
وجه تمایز شربت اوغلی با بقیه قالیشویی ها

قالیشویی در زعفرانیه خدماتی ویژه را با قیمتی مناسب برای ساکنین این محدوده در نظر گرفته است. سرویس دهی به این منطقه به طور منظم انجام می شود. همچنین خدمات ما برای فرش های خیس و آب افتاده در کمترین زمان ممکن به صورت 24 ساعته حتی در تعطیلات انجام خواهد شد.

ما با دارا بودن جواز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران توانسته ایم خدمات متنوع و گسترده خود را در سراسر کلان شهر تهران و حومه به مشتریان خود عرضه کنیم. همچنین با استفاده از بهترین متد های شستشو براساس نوع فرش، ارائه ضمانت نامه و محاسبه قیمت طبق تعرفه اتحادیه امروزه توانسته ایم طی بیش از سال 30 سال فعالیت خود، رضایت مشتریان را جلب نماییم.

تماس با شربت اوغلی