قالیشویی شربت اوغلی شعبه اصلی تهران

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قالیشویی شربت اوغلی در جنوب تهران

قالیشویی جنوب تهران

قالیشویی جنوب تهران شربت اوغلی،آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان عزیز این منطقه میباشد.

قالیشویی جنوب تهران

یکی از مهم‌‌ترین ویژگی های بهترین قالیشویی های تهران این است که شعبه های متعددی در سراسر شهر داشته باشند. این موضوع موجب می‌ شود تا مشتریان به راحتی بتوانند از خدمات قالیشویی استفاده کنند و دسترسی سریع تری به قالیشویی ها داشته باشند. از طرف دیگر داشتن شعبه های مختلف در بخش های متفاوت شهر موجب کاهش هزینه ‌های حمل و نقل و ایاب ذهاب می ‌گردد و فرآیند ثبت سفارش را نیز برای مشتریان آسان تر می کند. قالیشویی شربت اوغلی به عنوان برترین قالیشویی در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین کیفیت به مشتریان خدمت‌رسانی می کند. کلیه مشتریان ساکن در جنوب تهران می توانند تنها با یک تماس سفارش خود را در قالیشویی  ثبت کنند و از خدمات قالیشویی شربت اوغلی برخوردار شوند.

خدمات قالیشویی جنوب تهران

جنوب تهران از وسعت و بزرگی زیادی برخوردار است و شرکت‌های متعددی در این منطقه به ساکنین خدمات‌رسانی می‌کنند. از مهم‌ترین خدمات قالیشویی شربت اوغلی می‌توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • ارائه انواع خدمات متنوع و متعدد به مشتریان
  • امکان سفارش گیری آنلاین یا ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی
  • ارائه تخفیف‌های ویژه در ایام مختلف سال
  • محاسبه قیمت‌های قالیشویی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه قالی‌شویان
  • دارا بودن مجوزهای رسمی و قانونی
  • استفاده از مواد شوینده مخصوص برای هر کدام از انواع فرش‌ها، مبلمان و …
  • استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن روز دنیا و شستشوی اتوماتیک انواع فرش، موکت و …
  • ارائه خدمات ویژه ماند تعمیر و ترمیم فرش، لکه‌برداری، رنگ‌برداری، چله‌کشی، رفوگری و … توسط اساتید متخصص و ماهر
  • ارائه مشاوره‌های رایگان به مشتریان توسط کارشناسان متخصص
  • قالیشویی مسئولیت تمامی خسارت‌ها و آسیب‌های وارد شده به لوازم مشتریان را تقبل خواهد کرد.

مناطقی که قالیشویی جنوب تهران پوشش میدهد

قالیشویی در منطقه 17 تهران:  منطقه 17تهران بسیار باتراکم است و دارای بافتی قدیمی می باشد.

محله های تحت پوشش قالیشویی در منطقه 17تهران : امام زاده حسن، ابوذر، قلعه مرغی، میدان بهاران، آذری، یافت آباد، زمزم، سجاد، گلچین، باغ خزانه، مقدم، قزوین،قلعه مرغی و…تمامی محله های واق در منطقه 17 تهران.

قالیشویی در منطقه 15 تهران:  محله های واقع در قالیشویی در منطقه 15 تهران  است شامل: مشیریه، خاوران،افسریه،آهنگ، شوش، مطهری، اتابک، رضویه، مسعودیه، مینایی، ابوذر، اتوبان بعثت، خاور شهر، قیامدشت، کیانشهر و…

قالیشویی در منطقه 16تهران: محله های واقع در منطقه 16 تهران که در محله های جنوبی تهران می باشد شامل: آزادگان، خیابان فدائیان اسلام، خیابان بهمن، خیابان صابونیان و…

به طور کلی قالیشویی شربت اوغلی تمامی مناطق و محله های واقع در جنوب تهران را پوشش می دهد که برخی از آن ها در این مقاله ذکر شد.

در صورتی که ساکن یکی از محله های واقع در جنوب تهران هستید و احتیاج به قالیشویی دارید، از طریق شماره تماس های شربت اوغلی میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

تماس با شربت اوغلی