قالیشویی شربت اوغلی شعبه اصلی تهران

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شعبه اصلی قالیشویی شربت اوغلی

شعبه اصلی قالیشویی شربت اوغلی،آماده خدمت رسانی به سراسر تهران با ناوگان حمل و نقل پیشرفته و بیش از 300 نفر نیروی زبده،برای رفاه حال مشتریان عزیز میباشد. 

شعبه اصلی قالیشویی شربت اوغلی

شعبه اصلی شربت اوغلی

ما بیش از پنجاه سال است که در کنار شما عزیزان هستیم ، و همواره در تلاش هستیم که بهترین ها رو به شما مشتریان محترم ارائه دهیم ، شعبه اصلی قالیشویی شربت اوغلی در تمام این سال ها در صنعت شستشوی فرش و انواع مبلمان همچنین خدمات تعمیرات فرش اعم از رفوگری ، ریشه زنی ، قلم زنی و …. پیشرو بوده است  و توانسته ایم سه نسل در کنار مردم عزیز کشورمان باشیم .

قالیشویی شربت اوغلی اصل

 قالیشویی شربت اوغلی اصل،یکی از بهترین قالیشویی های شهر تهران  است. این قالیشویی با داشتن تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب و ماهر، خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آشنایی با شعبه اصلی قالیشویی شربت اوغلی

 قالیشویی شربت اوغلی با بیش از 60 سال سابقه در زمینه قالیشویی و پاکسازی فرش، از دیگر قالیشویی های منطقه برتری دارد. این مجموعه با داشتن تجهیزات پیشرفته و نیروی کاری مجرب و متعهد، خدمات با کیفیتی را در زمینه قالیشویی و پاکسازی فرش به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

قدیمی ترین و بهترین قالیشویی در تهران

 شربت اوغلی توانسته با با ناوگان پیشرفته خود،کارخانه تمام اتوماتیک،نیروی کار زبده و شعار قدمت دیروز قدرت امروز،رضایت صددرصدی مشتریان خود را به دست آورد و درمیان دیگر قالیشویی ها از محبوبیت خاصی بین مردم برخوردار است.امید که با تکیه بر توانایی خود و پشتیبانی بیش از پیش مشتریان و همشهریان عزیز در شهر تهران،همچنان در جایگاه خود باقی بماند و به خدمتگزاری در حیطه فرش و مبلمان ادامه دهد.

خدمات شعبه اصلی قالیشویی شربت اوغلی

قالیشویی شربت اوغلی ارائه دهنده خدمات پاکسازی قالی و مبل است. با توجه به تجهیزات پیشرفته و ماهریت کارکنان، این مجموعه قادر به پاکسازی انواع فرش و قالی اعم از دستبافت، ماشینی، تابلوفرش و… است. این مجموعه با استفاده از شوینده های اختصاصی و مواد نانو  (غیر شیمیایی) با کیفیت، فرش و قالی را به طور کامل پاک و درخشان می‌کند. همچنین این مجموعه خدمات رنگ بری و بافت ترمیمی ، رفوگری و ریشه زنی  را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شعبه اصلی قالیشویی شربت اوغلی تهران

مزایای شعبه اصلی قالیشویی شربت اوغلی

  1. حفظ رنگ: استفاده از روش قالیشویی به حفظ رنگ و زیبایی فرش‌ها کمک می‌کند. فرش‌های پاک، باعث افزایش زیبایی دکوراسیون خانه شما می‌شوند.
  2. افزایش عمر: تمیز کردن فرش‌ها می‌تواند باعث افزایش عمر آن‌ها شود. با حفظ تمیزی فرش‌ها، می‌توانید از خرید مجدد فرش‌ها جلوگیری کنید.
  3. بهبود سلامت: قالیشویی می‌تواند به بهبود سلامتی خانواده کمک کند. فرش‌ها می‌توانند آلودگی‌ها و باکتری‌های مختلف را جذب کنند، بنابراین تمیز کردن فرش‌ها می‌تواند به کاهش بیماری‌های هوای داخلی مانند آلرژی‌ها و آسم کمک کند.    

تماس با شربت اوغلی